ros

Goddag kära människor! 

Jag hoppas att alla mår utmärkt. Själv ska jag inte klaga. Jag andas och har sovit gott, det är inte alla som gör det. Dagen har gått väldigt mycket i enkelhetens tecken, har inte alltför många punkter på agendan då jag är ledig och det är mulet = ingen strand inte = vad ska man göra? 

Igår hade jag en mycket bra dag! Lång arbetsdag, vilket visserligen inte tillhör ovanligheterna. Ännu en 14-timmarsdag, men oj så mycket ros jag fick! Under en veckas tid har jag haft hand om en stor grupp äldre människor från Norge, vi har varit på flera utflykter tillsammans och igår skulle de hem. Överröst med kramar, beröm och gåvor blev jag. Otroligt vilket avslut jag fick med dessa härliga människor, vilket intryck man kan göra i en persons liv under en så kort period! Den där klappen på axeln kom i precis rätt tid, nu när vi alla kämpar på de sista två veckorna av sommar.. 

Idag, bjuder jag på lite bilder från gårdagen som bl.a. spenderades i Burgas och det besök vi gjorde på den årliga sandfestivalen i Sea Garden. Njut nu av det som är kvar av denna tisdag, kära vänner, den andra dagen i fina september månad 

 DSC_0793

DSC_0795

DSC_0797

DSC_0799

DSC_0801

 

byggnaden till höger som jag kallar hem

DSC_0792

Lämna en kommentar